19. května 2017

TIP - Historie

Také se Vám stává, že Vás někdo vyruší při vkládání dat do systému? Vy musíte překliknout jinam, najít potřebné a zase se vrátit k původní práci? A znovu v seznamu dohledat klienta či spis a nastavit filtry? Nemusíte! Poradíme jak na to.

Pravý panel - navigační lišta

Pravý panel

V pravém panelu se nenachází jen filtry. Vidíte i záložky "Poznámky", "Historie" a "Oblíbené".

Dnes klikneme na záložku "Historie"

Záložka "Historie"

Pravý panel se rozšíří a rozdělí se na dvě poloviny.

V té horní je seznam Vašich 5-ti naposledy otevřených složek klienta.

V té spodní je seznam Vašich 5-ti naposledy otevřených složek spisu.

Pravý panel - navigační lišta
Přechod do složky spisu

Složka spisu"

Vybral jsem si, že se chci přesunout zpět na spis "(00144) Vymáhání - nové" klienta "AAA".

WebSpis si pamatuje naposledy otevřenou kartu spisu (v tomto případě "Ceník spisu") a přesune se přímo na ní.

Pokud by poslední navštívenou stránkou byl například "Seznam odměn" (či jiná, která obsahuje "Filtry"), pak se tato stránka otevře včetně nastavených filtrů.

ROSEBUD GROUP s.r.o., Ing. Michal Baumgartner
A Hasova 3093/1, Praha 4 – Modřany     T 725 444 448, 601 350 955     E Info@pravniklub.cz
Demo verze

Demo verzi systému WebSpis Vám vytvoříme na požádání. Vytvoříme Vám prostor na našem webu a na základě vyplněných údajů Vám zašleme přístup.

Advokátní kancelář
Ulice
Město
Kontaktní osoba
Telefon
Email
Odeslat
Demo verze

Žádost o demo verzi byla odeslána.

Děkujeme za Váš zájem a v nejbližší době Vás budeme kontaktovat.